Täna on pühapäev, 25.08.2019  

Avaleht Raamatud Tellimine (ostukorv) Kontakt Partnerid
 
 
 

Raamatud

Raamatud on klassifitseeritud eelkõige Tehnikaülikooli akadeemilist struktuuri silmas pidades. Otsing toimib nii autori, pealkirja kui ka sõna (või stringi) järgi pealkirjas või sisututvustuses.


Raamatud > Majandus > Ärikorraldus >

  
Raamatu nimi:Jaekaubandus
Autor:Hans G. Tonndorf
Kirjastus:Külim
Ilmumisaasta:1995
Lehekülgi:198
Mõõdud:165*227mm
Lühikirjeldus:Raamatus valgustatakse edu tagavaid uusi ideid ja suundumusi jaekaubanduses. Ta ärgitab lugejat järele mõtlema, juurdlema ja oma töös uuega katsetama. See on praegu ainus raamat eesti keeles, mis hõlmab kaasaegse jaekaubandusettevõtte strateegia ja juhtimise kõiki elulisi külgi.
Kirjeldus: Raamatust saab teada, kuidas peab edu saavutamiseks oma tööd korraldama jaekaupmees, millised on vahendid tasuvuse juhtimiseks, mis on stagneeruvad turud, riskiettevõtted, kaupade ego-tugevus ja võrreldavus, kuidas kombineerida sortimenti ja teenindust, mis on turule orienteeritud hinnakujundus, millised on kaubavarude ratsionaliseerimise võimalused, mida ootavad tarbijad kaupmehelt, kuidas ja millist reklaami peab tegema kaupmees ning kuidas korraldada koostööd kaubanduses. Raamat on kergesti loetav ja tõhus abivahend eneseharimiseks ja -täiendamiseks. Raamatu autor on töötanud Rootsis 30 aastat kaubanduskonsultandi ja lektorina ning on avaldanud kümmekond raamatut kaubandusest. Käesolev raamat on tõlgitud ka saksa, hispaania, poola, leedu ja vene keelde.
Hind:3,45 EUR

Tagasi